Friday, June 11, 2010

Macam-macam ada

Hoh, lama dah tak update blog. Sekarang adalah sibuk sejak humaira dh lahir ni. Biasa la bila dh ada baby, keje makin banyak. Nak siapkan susu dia la, layan berak kencing dia, mandi dia. Agak letih coz haikal dh besar, so dh senang banyak. Ye la, dia dh leh msakan sendiri, mandi sendiri, berak sendiri, pakai baju sendiri, so memang banyak la rehat aku. Sekarang ni kene start over balik. Huhu, cepat la besar yer humaira..

12/5 adalah wedding anniversary, tapi tak celebrate sebab ape ntah. Then 6/6 besday aku, tak celeb gak sebab masa tu wat kenduri aqiqah humaira & haikal + wedding adik ipar aku. Frust gak. Balik dari kampung hari isnin, hari selassa tu cuti lepak kat unah. Memula ingat nak kuat celeb besday yang tertangguh, tapi badan adalah penat giler. So juz lepak kat umah tido je. Frust lagi.

Hari rabu cuti lagi. Sekali mr hubby bawak gi digi dan belikan aku handphone. BB!! Hepiiii!! Oh, suke banget sebab dapat fb, ym segala anytime. thanx yer bee. Lap u laaa. Tp bulan ogos ni harus aku kene balas hadiah best jugak untuk besday dia. Huhuhu. Ntah apa nak bagi ntah. Takpe, itu ade masa lagi, skang aku tengah hepiii!! :)

K la, sebenarnya ada story lagi, tapi udah ngantuk banget.. Nanti la sambung. Daaaa...

No comments: